محـمد ابـراهـيم کـاوش به جاودانگی پيوست
مـشعــل مـشعــل

 

محـمد ابـراهـيم کـاوش به جاودانگی پيوست

 

با کمال تاسف، اندوه و درد آگاهی يافتيم که محمد ابـراهـيم کـاوش، يکی از فـرزندان صديـق و فداکار ميهن زنده گی را در کابل پـدرود گـفت.

در گذشت محمد ابراهـيم کـاوش را بـه تـمام بـازمانـدگان، اعـضای خـانواده، دوسـتان و اردتـمندان شان قلباً تسليت می‌گـوئـيم، خـود را در غــم و اندوه شان شريـک مـی‌دانـيم و بـرای هـمه آنهـا صـبر آرزو می کـنيم.

انجـنير محـمد ابـراهـيم کـاوش، در سال ۱۳۳۲ خـورشـيدی در ولايت پـروان زاده شد و آمـوزش آغـازيـن را در گـلبهار و جـبل‌الـسراج ديـد و سپس آمـوزش بـالاتر را در ليـسه نـادريه در شـهر کابل در سال ۱۳۵۱ خورشيدی تکـميل کرد. وی مافوق بکلوريا را در اکادمی تربيه معلم کابل، ليسانس را در انسيتوت پلی‌تکنيک کابل و فوق ليسانس را در انسيتوت علوم اجتماعی در مسکو به پايان رسانيد.

محمد ابراهيم کاوش، از آغاز دهه پنجاه خـورشيدی به کـار سـياسی، اجـتماعی و فرهنگی روی آورد و در جنبش دانشجويی فعال بود. او عضو حزب دموکراتيک خلق افغانستان بود و در ارکان‌های گونه‌گون آن فعاليت کرد و در سال ۱۳۶۹خ به عضويت کميته مرکزی حزب انتخاب شد. او در سيمنارها و کنفرانس‌هايي در داخل و بيرون کشور اشتراک کرده است. از او مقالات زيادی در مطبوعات کشور منـتشر شده است.

او در چهار سال اخير مدير مسئول نشرات راديوی صلح که يک راديو مستقل است، بود.

انجنير ابراهيم کاوش، متاهل بود و دارای چهار فرزند می‌باشد. او انسان صادق، متواضع، با دانش و با فرهنگ و داری اخلاق حسنه و خـدمت‌گـذار مردم بود.

مـشعــل

 

 

 

 

 


May 24th, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها